Welkom allemaal!
Ik ben Shana, 24 lentes jong en op zoek naar Life's Little Treasures in deze Eyemazing World! Op m'n allereerste blog wil ik jullie een overzicht geven van alle zaken, hoe klein ze mogen zijn, die mij blij en gelukkig maken. Hopelijk hebben jullie er iets aan wanneer jullie je een beetje down of minder goed in je voelen...

zondag 14 april 2013

Paasweekend in Nieuwpoort 2013

De zee heeft altijd al iets magisch gehad vind ik. Al vanaf ik kind was werd ik er stil van...
En ik moet toegeven... Dat heeft het nu nog altijd.
Letterlijk en figuurlijk kunnen uitwaaien. Ik denk wel dat iedereen dat eens graag heeft :)
Ik heb het (jammer genoeg koude) paasweekend doorgebracht in Nieuwpoort met familie.
Gezellig gaan shoppen (zomerkleedjes dus laat die zon maar komen), wandelingetjes maken, uiteraard op tijd een terrasje en bovenal mogen we de paashaas niet vergeten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten