Welkom allemaal!
Ik ben Shana, 24 lentes jong en op zoek naar Life's Little Treasures in deze Eyemazing World! Op m'n allereerste blog wil ik jullie een overzicht geven van alle zaken, hoe klein ze mogen zijn, die mij blij en gelukkig maken. Hopelijk hebben jullie er iets aan wanneer jullie je een beetje down of minder goed in je voelen...

vrijdag 23 augustus 2013

Mallorca Baby! 29/05-09/07 2013

Het is weer even geleden dat ik iets heb gepost, en zoals bij iedereen, heeft het zonnetje me meer dan deugd gedaan en ben ik ook "opengebloeid".

Eind mei, begin juni ben ik met mijn ouders en zus naar Mallorca geweest. Het was zalig. Zon, zee, strand, lekkere cocktails, en leuke mensen om je heen om mee te genieten.

Ik heb er vooral een luilekker vakantie van gemaakt. Ik ben een echte waterrat en kan er ook ongelooflijk van genieten. Het zonnetje, prachtig blauw water: op het strand liggen, snorkelen, zwemmen,... Wandelingen maken in de mooie natuur. Het is een eiland dat ik iedereen aanraad eens te bezoeken.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten